søndag 15. april 2012

ENERGI, POSITIVITET OG LYKKE

Energien er tilbake folkens, formen har vært litt nede i en lang periode. Nå er jeg klar for kamp, bildet ser helt latterlig ut, men du dæven hvor deilig det er å ha ENERGI. Har passet Kira og Mia siden torsdag. Det er hunden og katten til ei vennine av meg, vi var naboer for et år tilbake. Jeg har savnet både henne å dyra hennes, da er det kjempe koslig å få passe de.

Det er heller ingen tvil om at når sola er fremme så kommer energien, man blir mer positiv. Siden jeg har angst å depresjon, så blir den litt forverret når vintern kommer. Vinter depresjonen blir sterk, derfor er jeg så glad å stolt over at jeg har kjempet meg igjenom den. Jeg klarer å kontrolere ting bedre, jeg merker at jeg takler å leve med det, selv om det er litt tøft. Jeg jobber meg igjennom angsten bedre, jeg puster meg igjennom de. POSITIVT, å det er så sykt deilig.

Når jeg kommer hjem, så skal jeg på trening. Jeg vil bruke energien min ekstra i dag, jeg er blitt flinkere på å gå meg turer, men i dag har jeg energi nok til å bruke den enda bedre.
Jeg har vært fryktelig dårlig på å blogge for tiden, har vel kanskje noe med at jeg ikke har hatt noe positivt å skrive om, så da er det bedre å droppe de deppeinnleggene :0)

Hepphepp, ha en flott dag folkens <3




2 kommentarer:

  1. Fin topp ;) hvor har du kjøpt den?

    SvarSlett
  2. Kapphal genser dette :) Om de selger de ennå, vet jeg ikke :D

    SvarSlett