lørdag 14. april 2012

Slipp muggan fri!!!

Norske jenter begynner å følge moten om å droppe BH og gå rundt med gjennomsiktige bluser. Slipp muggene fri, vel dette er en mote jeg ikke kommer til å følge. Jeg kan strekke meg til gjennomsiktig bluse med en fin BH under. Ser ikke vitsen med å droppe BH`n, da kan man like gjerne droppe blusen med det samme.
Stolte av kroppen sin, det kan de godt få være, for det burde de være. Det jeg ikke liker er at man skal vise alt man har, snart går vi nakne alle mann. Ikkje BRA....
Norske Linnea Dale (tidligere Donkeyboy vokalist) sier hun alltid går uten BH, det er mer behagelig å gå uten. Jeg kan si meg enig i at det er behagelig å gå uten, men jeg syns ikke man skal ha på seg gjennomsiktige bluser å sprade på gaten. Gjør som meg, slipp muggene fri i ditt eget hjem :0)


1 kommentar:

  1. Hahaha jeg dævver av dette innelegget :) SLIPP MUGGAN FRI. Nye ordtaket i gata.

    SvarSlett