fredag 9. mars 2012

Innkjøp

                                           Idag har jeg vært på shopping med Tonje min<3

Tonje og jeg gikk Helse og sosial sammen på Tiller vgs, vi gikk der i 2003-2004, begynner å bli noen år siden det å. Jeg bor sammen med Tonje, hun kjøpte seg en flott leilighet rett før jul. Idag har vi hatt skikkelig jente dag, shopping, farging av hår og en frisør runde. Jeg shoppet bare, har ikke orket å farget håret ennå. Jeg farget håret til Tonje, så dro hun til frisøren for å få bobfrisyren. Det er så koslig med slike dager, og alt ble gjort før jeg tok medisinen min. Hadde jeg tatt den før vi dro på city syd, så hadde vi måtte snu ved inngangen. Blir så dårlig form av antibiotikan, kjiipt!! Er heldigvis snart ferdig med kuren :0) Woopwoop, det skal bli deilig. På mandag begynner jeg på jobb igjen etter å ha vært sykmeldt i litt over en uke. Det skal bli syyykt deilig<3 Her kommer et bilde av det jeg handlet i dag.
                                             Hår farge 139,- pr stk. farge Mocca.
                                             Blå skjerf fra H&M til 99 ,- kr
                                             Skjerf fra Only, 159,-
                                             Øyenskygger fra IsaDora, 109,-
                                             Shampo og Balsam fra Elvital
                                             Deo fra Palmolive


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar