søndag 18. mars 2012

Wordfeud

                                                       HÆKTAAAAA!!!
Er så sykt dårlig på å spille Wordfeud, men gud så morsomt det er da. Jeg søkte opp wordfeud på google, ei som hadde fått 756 poeng ved start. Trur ikke jeg skal spille mot denne jenta for å si det sånn.
Fant ut at det var kanskje ikke så lurt å spille mot 13stykk samtidig, gikk litt i surr. Ser det er mange av de jeg spiller mot som er flink i dette spillet. Jeg er såppas fersk i dette at jeg taper mest. Det gjør ingenting, for morro er det uansett.

Nå ligger jeg i sengen min og koser meg med Adele konsert på youtube, koser meg skikkelig. Skal tenne noen lys for å få enda bedre stemmning i rommet. Jeg har i helgen vært hjemme hos mamman min, koser meg masse der. Jeg har generelt vært der mye i det siste, noe som jeg ikke har vært så flink til før.
Ha en flott søndag folkens<3

1 kommentar:

  1. Blir ganske fort hekta ja! :) Ang den poengsummen så var det en god dose flaks for å si det sånn, men det føltes ganske bra :D heheh. Selv om ikke motstanderen syntes det da :P

    SvarSlett