torsdag 15. mars 2012

Omsorg

I det siste så har det vært mye omsorg for familie og slekt. Jeg merker hvor viktig familie er og hvor viktig det er å sette seg selv til side og være der for de du bryr deg om. Det gir deg en større glede i hverdagen å være der for noen som trenger deg. Man trenger ikke bestandig sette seg selv i fokus for å jobbe deg framover, man kan også sette seg selv til side og komme lengre fordi man hjelper andre. Jeg har vist og fått mye kjærlighet og takknemlighet i den siste tiden, ingenting er mer fantastisk enn kjærlighet ovenfor sine nærmeste.
Jeg merker hvor fokusert jeg er på framtiden, jeg er mer målbevist og sterkere. Jeg har ikke vært så sterk før, jeg kan klare alt. Det er en deilig følelse, alt dette fikk jeg fordi jeg viser mer omsorg og tenker mer på de som er viktig for meg her i livet. Jeg har daglig hørt at jeg må tenke på meg selv også i denne krisen, men jeg får mer utbytte av å tenke på andre. Jeg er mer takknemlig over at jeg lever og har det faktisk bra. Omsorg er viktig, du får så utrolig mye mer tilbake<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar