søndag 15. januar 2012

Hei Blogg lesere.
Dette er 3 dagen på rad jeg våkner av meg selv kl 0500.
Skjønner ikke hvordan jeg havnet i denne situasjonen. Det er ca kl 05 jeg sover dypest,
det vil si jeg går glipp av remsøvnen min. Jaja, får gjøre det beste utav det.
Idag har jeg på planen at jeg skal handle mat, garn og klær på city syd.
Jeg liker egentlig ikke å dra på slike stor shopping senter for å handle.
Gleder meg til å bli ferdig, nå skal jeg sette meg ned å planlegge litt framover.
Dette er noe jeg må gjøre, jeg klarer ikke å gjøre noe av det jeg skal.
Jeg har en del på planen fremover og det er godt.
Da får jeg full nytte av uka mi, og jeg kan ta helg med glede.
Litt koslig å sitte å planlegge dagene og sitte å nippe en god te.
Senere i uka så tenkte jeg å dra på kino med søsknene mine.
Har så lyst å se Twilight.
Love

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar