fredag 27. januar 2012

Mannen i forholdet :0p

Jeg bor sammen med venninnen min og vi dro på City syd (http://www.citysyd.no/) for å handle mat på obsen. Jeg er ikke så glad i å handle generelt, jeg bestemmer meg på forhånd hva jeg skal ha, for så å omtrent løpe inn for så å skynte meg ut igjen. Idag gikk det egentlig ganske raskt inne på obs`n, venninnen min fant i alt vi trengte og jeg gikk med vongna å ventet på forskjellige plasser. Jeg ser meg rundt, jeg å alle mannfolka gjorde det samme. Jeg må le, jeg er på en måte mannen i "forholdet". Mennene går enten 2 meter unna kjærringa eller så står de på en plass mens kjærringa løper rundt. "ferdig snart?" Spørsmål jeg hørte rundt meg ofte. Etterfulgt av " Snart, kjækt å handle inn så vi har", mannen : "off, ska me alt da? bli jo kasta læll".. haha
Morsomt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar