fredag 13. januar 2012

Snakker du til dg selv?

Aperson: Hva sa du?
Bperson: Nei, jeg bare snakket til meg selv :)

Er du en av de mange som snakker med seg selv?
Jeg er det, jeg tok meg selv i å bli enig med meg selv her om dagen...
Cathrine, har du lyst  på en kopp te? Ja Cathrine  det har jeg lyst på :D
Jeg må le litt av meg selv, jeg husker en gang for en del år tilbake da jeg tenkte at folk som snakker med seg selv er endten gammel, forstyrret eller ensom...
Vel, der tok jeg feil, jeg snakker til meg selv fordi jeg har lyst til å si noe koslig eller morsomt til meg selv slik at dagen  blir lysere og morsommere ;D
Speil, speil på veggen der.. hvem er vakkrest i landet her????
"det e  faen itj du"
Hahhaha... 
Nok humor...
Snakkes, skal gå en morgen tur med Roxy ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar