søndag 8. januar 2012

Svart vs min fargefulle venninne

Jeg er ei jente som elsker svart, jeg syns svarte klær er mye finere på meg.
Min elskede venninne Malin er fargen i mitt liv<3
Uten denne flotte fargerike jenta, så hadde absolutt alt vært svart.
Jeg savner henne, hun er den som får meg til å le til jeg griner, å av og til svetter i buksa.
Så neste gang jeg ser henne så skal jeg ha på meg bleie for å si det sånn.
Vi har det hysterisk morsomt, dagene er fantastiske sammen med henne.
Februar er neste gang jeg reiser for å se henne, gud hvor jeg gleder meg.
Vi skal tatovere oss, vi liker tatoveringer.
Hun har en del fargerike tatoveringer, mine er selvsagt i svart.
Neste gang skal jeg faktisk bli litt mer fargerik jeg også.
Her får min flotte Malin cupcake tatovering. Dødskult <3
Lurer på hva hun tar neste gang<3

Kjære Malin
Takk for at du er ei så fantastisk flott jente, takk for at du er så utrolig fargerikt å flott ett menneske, jeg kunne ikke ha hatt en bedre venninne. Du har alltid vært der for meg, du har alltid fått meg til å le. Du fortjener kun det beste her i livet, du min vakre Kone.
Jeg kan ikke vente til Februar <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar