søndag 22. januar 2012

Livet går videre, la deg selv bli elsket

Et brudd i et forhold er noe alle går igjennom, om det var ekte kjærlighet eller ikke, så er det aldri lett å gå ut av et forhold. Et menneske setter sine spor uansett. Det  må man bare akseptere og slik er livet, jeg har vært der mange ganger. Noen brudd er lette, andre sliter man med lenge, men jeg er en erfaring rikere. Det siste forholdet var det beste forholdet jg har vært i, men det ble slutt etter 2 år. Jeg sitter igjen med glede over den tiden vi fikk sammen og hvor mye positivt han har gitt meg. Nå først 8måneder etter bruddet er jeg på rett vei, jeg har troen på at jeg kan bli elsket igjen og at jeg kan elske noen tilbake. Selvtilliten er tilbake, og jeg aksepterer ting mer som det er. Jeg setter pris på det jeg har, og takker gud å værmann for  at jeg er så heldig å leve. Livet går videre, var det ikke ment 2 be, så var det ikke det. Da må man være litt tøff mot seg selv å si det at ( jaja, da er det bare å se fremover ). Jeg er klar for å bli forelsket og elsket igjen. Så velkommen skal du være, hvem du enn er <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar