mandag 27. februar 2012

Energi etter arbeid

Idag jobbet jeg i butikken til Mitt Skattekammer, koset meg masse og man får veldig lyst til å ha masse penger på kontoen sin :-) Jeg har allerede bestemt meg for hva jeg har lyst til å kjøpe meg når jeg får lønn. Etter jobb, så bestemte jeg meg for å gå meg en tur. Gikk en times tid og følte jeg hadde masse energi igjen. Dro hjem for å prøve å slappe av litt, men fikk heller lyst til å rydde og ommøblere litt. Så nå sitter jeg faktisk i mitt ommøblerte soverom :0)

I morgen kommer det ny seng, jeg får meg dobbeltseng igjen. Den forrige solgte jeg da jeg var i et forhold, så da det ble slutt så fikk jeg låne enkeltseng. Endelig skal jeg få sove i en stor seng igjen, nå kan søsknene mine endelig komme for å ligge over.
Meg som lita pie, navnet er skrevet feil av fotografen. Nå skal jeg lage meg en kopp te å se på "vis meg ditt kjøleskap" på tv3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar