mandag 13. februar 2012

Hyttetur

I helga var jeg på hytta sammen med min onkel, det var godt å få koblet av litt. Peiskos, isfiske og god mat, det var så sykt deilig å få kommet seg bort. Jeg trengte det, alle trenger å komme seg bort en gang i blant. Det er så artig å sitte på isen å fiske igjennom et bittelite hull, Onkel var så heldig å få en ørret. Den tok han med hjem så Tante fikk spise, hun elsker ørret. Jeg liker hytteturer, jeg setter bare mer og mer pris på det. Håper jeg og Onkel kan ha det som vår tradisjon å dra på hytta. Jeg har et fantastisk godt forhold til Tanta og Onkeln min, de har vært tett på meg i snart 25 år, fått mange fantastiske opplevelser med de. Noe jeg er så takknemlig for<3
Påska i 2010, Den påska fikk vi masse ørret.

Idag har dagen vært litt tung, har mye å tenke på og mye skulle ha vært gjort. Så i morgen må det bli en sånn marraton dag, der jeg får gjort masse. Dagen i dag har gått på å ligge på sofan med null energi og masse tanker om framtiden. Jeg er litt sliten, men det er jo ikke farlig å være sliten, det er egentlig ganske sunt. Jeg har gjort noe komisk i dag, det er egentlig ganske pinlig. Jeg meldte meg på programmet Gøy På Landet, fikk mail tilbake om at søknaden er mottat, Komisk. Så får vi se da om jeg blir en av disse damene som sitter på bussen igjennom Norges land :0p



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar