søndag 5. februar 2012

Glede

Jeg savner sjø lukta, det å ligge på berget innpakket i klær å høre på at vannet slår inn mot berget. Det er en fantastisk følelse, jeg puster inn frisk luft, lytter til beroliggende lyder. Det er dette som er et paradis for meg, dette er den beste følelsen jeg får. Det er da jeg slipper alle negative tanker og bare nyter, nyter at jeg lever, nyte følelsen av å være tom for tanker. Jeg får gåsehud bare av tanken, jeg ser frem til våren da jeg kan ligge sånn ute på hytta til mamma å pappa og bare samle krefter. Livet kan være mørkt noen ganger, men du verden så lyst det kan være også ;0)

I morgen har jeg full dags plan, det er kjempe godt å vite at nå begynner ting å skje. Nå kan jeg faktisk planlegge livet mitt. Nå kan jeg få oppleve drømmene mine, jeg er iferd med å nå målet jeg har hatt de siste 2 årene. Det er en god følelse, da har jeg plutselig krefter til alt som måtte komme. Tiden fremover blir veldig spennende, jeg skal dele litt inne på bloggen her også, med tiden.

0600: Stå opp, spis frokost
0630: gjøre meg klar til trening
0715: Dra på trening
0730: Starter treningen
0900: Dusje, ordne meg.
0930: Dra på Nav
1100: Ferdig ca på Nav
1200: Er jeg hjemme, Lunsj
1230: Jobbe litt med Prosjektet
1500: Lage middag
1600: Vask leilighet
1730: Fortsette med prosjektet
1800: Slappe av
1930: Kveldsmat
2230: Begynne å ta kvelden

Dette blir altså min dag i morgen, for dere andre er dette sikkert en vanlig dag, for meg som har slitt en del, så er det faktisk et øyeblikk av stolthet av at slik blir min hverdag fremover og kanskje litt mer. Jeg klapper meg selv på skulderen for at dette faktisk er mulig. Nå begynner endelig livet, nå begynner arbeidet igjen. Jeg skal ARBEIDE igjen<3 Så fort papirene er i orden, så er jeg i ARBEID. Har smyg startet litt, frivillig<3 Jeg er gira, gleder meg og har sånn tro på at dette kan bli mulig ;0)

2 kommentarer:

  1. synes du e kjæmpe flink Cathrine <3 stå på så får du t akkurat d du vil!!!
    D første du skrev, om havet å muligheten t å "slipp" alle tanka, d va vældig godt skreve <3 så for mæ å ligg å hør på havet <3

    stå på snuppa <3

    xOx Lene <3

    SvarSlett