fredag 17. februar 2012

M.A.C lips

Jeg trodde virkelig at jeg aldri kom til å kjøpe meg lebestift, før så jeg på det som kjærringstift. Vel, jeg må innrømme jeg tok kraftig feil. Det finnes jo et hav av flotte farger, ikke bare kjærringrosa som lukter cognac liksom. Denne fra M.A.C har en flott farge som jeg likte veldig godt, den så veldig brun ut da jeg så den første gangen, men fargen var ikke for mørk når man fikk den på.
Viva Glam V
Den ser ganske mørk ut syns no jeg, og for min del så liker jeg verken nude farger eller rosa. Jeg prøvde denne Cream d`nude fra M.A.C som alle jenter har forelsket seg sånn i, den var rett og slett grusom på meg. Derfor havnet jeg på en mørkere farge å da kom denne skjønnheten frem.
Ikke for mørk og ikke for lys.
Kjøpte den på M.A.C / Esthetique Trondheim Torg
Pris: 175,-
Et stykk fornøyd kunde ;0)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar