mandag 20. februar 2012

Liten smakebit av Mitt Skattekammer

I dag har jeg vært å tatt noen bilder av varer fra Mitt Skattekammer, jeg kommer til å lage innlegg inn på bloggen til Mitt Skattekammer. Jeg skal også legge inn produktene for Mitt Skattekammer på Facebook siden vår. Siden jeg ikke har fått sortert bildene ennå, så legger jeg ikke ut noe på selve hjemmesiden ennå. Derfor velger jeg å legge ut adressen til bloggen når det første innlegget er skrevet. Jeg gleder meg masse, jeg skal få ordnet det slikt at det kommer et innlegg inn i morgen.
Dere skal få noen smakebilder på min blogg nå, så har dere noe å glede dere til.
Søte matboker for store og små, de koster 99,-kr. Dette er fra butikken i Olavtryggvason gate, det kommer bilder fra Buvika og Stavset senere.
Manzini stjerne skjerf 399,- Flotte farger ;0) Dere får glede dere til bloggen til Mitt Skattekammer får sitt første innlegg i morgen :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar