torsdag 16. februar 2012

Mitt Skattekammer

På mandag er det action, da begynner jeg og arbeide for Mitt Skattekammer. Vi har et spennende prosjekt om en blogg som skal vise dere varene som er i butikken. Det skal være mulig å bestille varer via Mail.
Gleder meg masse til å starte og kan ikke vente til at helgen blir over. Jeg kommer til å legge inn blogg Adressen  her og på facebook når jeg er ferdig. Jeg er så å si ferdig med å lage bloggen, men jeg kan ikke åpne den før vi har et innlegg. Kanskje det blir allerede på Mandag, får håpe vi får den i gang så fort som mulig.
Så det er bare å følge med fremover folkens, Jeg håper dere vil like bloggen og varene Mitt Skattekammer selger. Jeg har forelsket meg helt i butikkene, masse fantastiske varer. Møbler, Klær, Smykker, Såper.... Ja, bare vent å se bloggen, eller dra en tur innom butikkene.
Dette er Adressene på de 3 butikkene i Trondheim:

7350 BUVIKA
Olav Tryggvasons gate 24, 7011 Trondheim
Enromveien 2 7026 Trondheim

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar