lørdag 4. februar 2012

Vekt

Jeg liker at vekta går nedover, jeg elsker at selvtiliten blir sterkere og lykkelig over at jeg kan vist jeg vil. Jeg har i en del år nå stått å sett på at jeg blir bare større og større, des mer jeg la på meg, jo mer forsvant selvtilliten. Helsa ble dårligere og jeg måtte begynne å bestemme meg. Jeg har ikke gjort noe spesielt ved å gå ned i vekt annet en å være litt mer ute. Jeg har også begynt litt på trening, men bare i korte økter slik at jeg ikke blir dritt lei. Jeg starter med å gjøre det som en vane istede for et ork. Jeg er innstilt på at ting vil ta tid, og at jeg må akseptere det. Ting skjer ikke med en gang, ingenting gjør det.
Dette skal jeg klare, jeg har tro på at jeg klarer det og det er nok til at ting skjer.
Eller hva tror du?

2 kommentarer: