søndag 26. februar 2012

Min hælg

Har hatt en spesiell hælg med feiring av 50 års dag og spysjuka. På torsdag ble min tante 50 år, så vi måtte jo selfølgelig feire henne litt. Kjempe koslig lag, og jeg syns det var trivelg å se gjengen samles på mamma sin side igjen. Alt for sjeldent, men utrolig hyggelig når det skjer. Det ble servert tapas og god drikke, masse humor rundt bordet. Jeg lo så jeg skreik og til å med så klarte jeg å sprute Pepsi Max utover bordet fordi jeg klarte ikke å holde lattern inne. Kjeven og magen ble slitn, sikker på jeg fikk six pack i løpet av kvelden, helt til jeg dro opp skjorta å ble skuffa :P

Natt til søndag fikk jeg skikkelig mage knip, så vondt at jeg begynte å kaste opp. Skikkelig ekkelt, er i dag litt bedre, men kjenner jeg er sliten etter en tøff natt. I morgen skal jeg på jobb igjen, gleder meg masse og har mye å lære i butikken. Så jeg håper jeg kommer meg fort til rette og at jeg ikke trenger å bli så usikker.
                                        På tur til vikhammer for å feire min tante :)
                                            Test av kameraet
En kopp te for en dårlig kropp, ja det gjorde godt. Kjekt å få låne pappas Ipad når man glemmer pcn hjemme. Facebook må jo sjekkes daglig vettu :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar